صفحه نخست    حوالات ارزی    ثبت سفارش

ارسال پول به روسیه | قیمت حواله روبل و دلار به روسیه

روسیه (به روسی: Россия،واج‌نویسی: راسیا) با نام رسمی فدراسیون روسیه (Российская Федерация، واج‌نویسی: راسیسکایا فدراتسیا) که در روسیه آر. اف (Рф) نیز خطاب می‌شود، پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی، اقیانوس منجمد شمالی، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با 14 کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک مرز آبی دارد.
روسیه با 17,098,242 کیلومتر مربع وسعت، عنوان پهناورترین کشور جهان را به خود اختصاص داده به گونه ای که اختلاف زمانی غربی‌ترین منطقه تا شرقی‌ترین نقطه روسیه در حدود 9 ساعت هست. کشور کانادا که به عنوان دومین کشور پهناور جهان شناخته می‌شود، تنها مساحتی در حدود 58 درصد مساحت روسیه را دارا می‌باشد. همچنین روسیه مساحتی بیشتر از یک دوم مساحت قاره آفریقا را در بر می‌گیرد. اما بیشتر مساحت روسیه را مناطق خالی از سکنه تشکیل می‌دهند. این کشور در عرضهای بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور سردسیر است. به همین سبب، در بیشتر مناطق روسیه (به ویژه سرزمین بزرگ سیبری) شرایط کشاورزی فراهم نیست. واژه روسیه یک واژه اصیل روسی است و به معنای سرزمینی است که انسان‌های روس زبان در آنجا زیاد زندگی می‌کنند. می‌توان گفت ریشه واژه روسیه از روس است و این واژه در زمان‌های قدیم از واژه روس گرفته شده‌ است.

ایرانیان زیادی در طول سال برای زندگی و تحصیل به کشور روسیه مهاجرت می کنند و حجم مبادلات مالی بین ایران و روسیه به همین خاطر افزایش چشم گیری به نسبت گذشته داشته است و با توجه به تحریم های بین المللی امکان مبادله بانکی برای هم وطنان عزیز وجود ندارد و میبایستی انتقالات مالی را از طریق صرافی ها انجام دهند از این رو با توجه به چالش های زیادی که برای اغلب هم وطنان عزیز وجود دارد مجموعه پانی پی با سال ها فعالیت در حوزه پرداخت های بین المللی بستری مطمئن و سریع را برای انتقالات مالی شما مشتریان محترم آماده کرده است تا در سریع ترین زمان ممکن انتقالات مالی شما صورت بگیرد.

 

پرسش های متداول :

به چه بانک ها و حساب هایی در روسیه می توان پول حواله کرد ؟

به اغلب بانک های روسیه امکان واریز پول وجود دارد اما معروف ترین و رایج ترین بانکی که انجام می شود اسبر بانک بوده این بانک شرایط بسیار ایده الی برای واریز پول دارد و به هر نوع حساب شخصی , شرکتی و دانشگاه امکان واریز پول وجود دارد.

مدت زمان انجام حواله به روسیه چقدر است ؟ 

زمان ارسال حواله بستگی به بانک مقصد دارد به عنوان مثال برای بانک اسبر در کمتر از 1 روز کاری واریز روبل انجام می شود و شاید برای بانک های دیگر این زمان متفاوت باشد در مجموع زمان ارسال پول بین 1 الی حداکثر 3 روز کاری متغیر می باشد.

نرخ روبل و دلار را چطور می توان استعلام گرفت؟

قیمت حواله روبل و دلار همه روزه ساعت 12:00 ظهر در سایت آپدیت می شود و شما می توانید با داشتن یک اکانت کاربری در سایت پانی پی قیمت ها را به صورت لحظه ای دریافت کنید توجه داشته باشید روزهای تعطیل رسمی با توجه به تعطیل بودن بازار قیمتی اعلامی نمی شود.

چگونه می توان در سایت پانی پی درخواست حواله به روسیه را ثبت کرد؟

برای این کار کافیست در سایت پانی پی ثبت نام کنید و پس از ورود به اکانت کاربری فرم مربوط به ثبت ارسال حواله ارزی به روسیه را ثبت کنید.

قیمت و کارمزد حواله چطوری محاسبه و باید پرداخت شود ؟

قیمت و کارمزد در سایت به صورت سیستمی محاسبه می شود و برای محاسبه دقیق می توانید مبلغ حواله را در فرم ثبت ارسال حواله وارد کنید تا به صورت آنلاین و دقیق محاسبه انجام شود توجه نمایید واریز روبل به اسبر بانک هیچ گونه کارمزدی ندارد و حواله براساس مبلغ درخواستی فقط نرخ روبلش محاسبه می شود.

برای ارسال حواله به حساب شخص اسبر بانک چه اطلاعاتی ارسال شود ؟

برای ارسال حواله روبل به حساب شخصی اسبر کافیست شماره کارت دارنده حساب و نام حساب را ارسال نمایید تا واریز پول انجام شود.

برای ارسال حواله به حساب شرکتی چه اطلاعاتی ارسال شود؟

لازم می باشد برای واریز پول به حساب شرکتی مشخصات invoice یا پروفرما حواله را برای ما ارسال کنید تا در ابتدا بررسی لازم در خصوص بانک مقصد انجام شود و پس از بررسی نتیجه قطعی انجام حواله داخل سایت اطلاع رسانی می شود توجه داشته باشید حواله های شرکتی روسیه شامل کارمزد می باشد و این کارمزد براساس مبلغ حواله متغیر است . 

برای ارسال حواله به حساب دانشگاه و مدرسه چه اطلاعاتی ارسال شود ؟ 

حواله دانشجویی نیز قابل انجام می باشد و می بایستی برای بررسی دقیق حساب بانک مقصد اطلاعات کامل برای ما ارسال شود تا پس از بررسی اولیه نتیجه خدمت شما داخل سایت اعلام می شود .

 

مجموعه پانی پی مشتقانه آماده ارائه کلیه خدمات ارزی روسیه به شما مشتریان محترم می باشد و در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص ارسال حواله به روسیه دارید می توانید در ساعات کاری مجموعه به صورت تلفنی تماس حاصل فرمایید.